onsdag 2. september 2015

Og endelig var drivhuset satt opp!

I dag skriver jeg mitt blogginnlegg nummer 100, og det er kjekt at akkurat det handler om at drivhuset endelig er oppe! Etter en svært lang byggeprosess kunne jeg endelig be min bror og svoger til å hjelpe med monteringen av drivhuset jeg fikk til min femtiårsdag. Dagen startet med regn i dag, men heldigvis kom solen fram i løpet av formiddagen, så vi slapp å jobbe i regnvær, Og etter tre og en halv time godt samarbeid sto huset ferdig nå i kveld. Det ble ikke tid til å innrede det på noen måte, men det får komme til helgen. Det ble tatt mange bilder, men jeg publiserer ikke noen med arbeidsfolkene på, det har jeg ikke bedt om lov til. Bildene av det ferdige huset ble litt grovkornede på grunn av at skumringen var på vei.

Ha en fin septemberkveld!

Klem fra en virkelig glad Anne-Kristin
Sokkelen er skrudd fast i rammen,
og det er klart for oppsetting av drivhus.

Veggene er på plass og gavlen settes på 
Mønebjelken er satt på, og vi tar en kaffepause
Foreløpig har alt gått som smurt.
Alle deler er kommet på plass!
Her skal det bli fint å dyrke noe godt til våren!
Men foreløpig får det fungere som lysthus!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar