onsdag 25. februar 2015

En dag med kake


Igjen en dag med sol og regn om hverandre i Bergen. I dag var det mye annet som skulle gjøres, men en liten tur med kameraet ble det tid til. Jeg hadde ikke kledd meg så jeg kunne legge meg ned på bakken for å få de flotteste vinklene til motivene. Synes likevel noen av bildene ble brukbare. Gjemt innunder en stor såte med muscariblader oppdaget jeg plutselig lilla krokus. Solen ble aldri sterk nok til at de fikk åpnet seg, men det var vidunderlig å se den flotte lilla fargen i hagen.


I dag er det 20 år siden jeg giftet meg, og det skal feires med kake. Blåbær og jordbær til pynt måtte kjøpes i butikken, sånn er det når man feirer på feil tid av året.  Nå venter vi gjester ganske snart, så det er på tide å sette på kaffe!

Ha en fin kveld uansett hvor lenge du har vært (eller ikke vært) gift!

Klem fra Anne-Kristin

Regnvåte snøklokker
Snøklokkene har endelig åpnet seg fullstendig og den grønnkantede underkjolen vises.
Har man vært gift i 20 år er det vel på sin plass å feire med kake!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar